همه مددجویان واجد شرایط فاقد مسکن صاحب مسکن می شوند
همه مددجویان واجد شرایط فاقد مسکن صاحب مسکن می شوند
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه وضعیت همه مددجویان ایلامی امسال تعیین تکلیف می شود، گفت: همه مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط که دارای زمین باشند صاحب مسکن می شوند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قنبر موسی نژاد” ظهر دوشنبه در نشست شورای مدیران این نهاد که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی با حضور مدیران شهرستان‌ها برگزار شد، بیان کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده همه مددجویان فاقد مسکن و واجد شرایط که دارای زمین باشند صاحب مسکن می‌شوند.

وی افزود: در این زمینه تفاهم نامه‌هایی با استانداری و نیز دیگر دستگاه‌ها به امضاء رسیده و برای خانواده‌هایی هم که فاقد زمین هستند نیز در حال رایزنی هستیم که بتوانیم آنها را نیز صاحب مسکن کنیم و لذا در مورد مددجویان فاقد زمین انتظار داریم دستگاه‌های متولی همکاری و تمهیدات لازم را برای تامین زمین به عمل آورند.

موسی نژاد تصریح کرد: با توجه به هم افزایی و مشارکت کمیته امداد، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان در شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان خانواده‌های فاقد مسکن و دارای زمین از کمک‌های بلاعوض ویژه ای برخوردار می‌شوند، لذا تا پایان امسال صاحب مسکن خواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکل عمده برای مسکن دار شدن خانواده‌های مددجو در این استان نداشتن زمین است، تصریح کرد: علاوه بر شهرستان‌های ملکشاهی و هلیلان، در سایر شهرستان‌ها نیز تا پایان امسال افراد فاقد مسکن تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام استان در ادامه به موضوع اشتغال و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد و گفت: اشتغال شاه بیت فعالیت‌های کمیته امداد است و هر خدمتی که به مددجویان ارائه می‌شود باید در راستای توانمندسازی آنان باشد و مهم‌ترین موضوع در زمینه توانمندسازی اشتغال و دست یافتن به درآمد پایدار برای خانواده‌های مورد حمایت است. کد خبر

  • نویسنده : الهام مهدیان