همراهمی دامپزشکی ایلام برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
همراهمی دامپزشکی ایلام برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با اشاره به اینکه ساخت مسکن از مهمترین شعارهای دولت سیزدهم است، گفت: دامپزشکی ایلام برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن چند پروژه در سطح استان تعریف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «یونس احمدی» روز یکشنبه در جلسه کمیته مسکن دامپزشکی استان اظهار کرد: ساخت مسکن یکی از مهمترین شعارهای دولت سیزدهم است که هم اکنون طرح مسکن ملی به همین منظور در سراسر کشور و استان در حال اجرایی شدن است.

وی با اشاره به همراهی دستگاه دامپزشکی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان، افزود: هم اکنون چند پروژه در شهر ایلام و شهرستان‌های ملکشاهی و ایوان در قالب نهضت ملی مسکن توسط دامپزشکی تعریف شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بیان کرد: دامپزشکی استان آماده استفاده از ظرفیت‌های خود برای ساخت مسکن ملی برای کارکنان دامپزشکی است.

دبیر کمیته مسکن اداره کل دامپزشکی استان نیز با اشاره به اینکه سند زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در ایلام، ملکشاهی و ایوان صادر شده است، افزود: در شهر ایلام واحدهای مسکن ملی قرار است به صورت ۶ طبقه ای برای حدوداً ۵۰ نفر ساخته می‌شود.

بهرام سالاری فر عنوان کرد: واحدهای مسکن ملی در شهر ایلام، ایوان و ملکشاهی به زودی برای آغاز ساخت و ساز به پیمانکار واگذار می‌شوند.

وی تصریح کرد: واحدهای مسکن ملی در شهرهای ایوان و ملکشاهی قرار است به صورت ۴ طبقه‌ای ساخته شود، همچنین برنامه ریزی لازم از سوی دامپزشکی برای ساخت مسکن ملی در دره شهر و بدره نیز در دست اقدام است.

دبیر کمیته مسکن اداره کل دامپزشکی استان در پایان افزود: واحدهای مسکن ملی ساخته شده در حوزه دامپزشکی به کارکنان خود این دستگاه واگذار می‌شوند.

  • نویسنده : ایرج ملکی