همزمان با بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکن‌ محرومان در سراسر کشور، هزار و ۷۰۵ واحد مسکن محرومان ایلام با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و جمعی از مسولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “احمد کرمی” امروز جمعه در آیین بهره برداری از هزار و ۷۰۰ واحد مسکن‌محرومان روستایی استان ایلام که با حضور نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: مجموع اعتبارات هزینه شده در دولت یازدهم و دوازدهم، هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض است.

احمد کرمی بیان کرد: تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلام در مهرماه سال ۹۹ به امضای روسای سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و استانداری ایلام رسید.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام یادآور شد: در این طرح به هر خانه ارائه تسهیلات به صورت ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض برای افراد قابل پرداخت است.

وی ادامه داد: از سال ۸۴ تا کنون ۳۱ هزار واحد مسکونی روستایی ایلام مقاوم سازی شده است که از این تعداد ۱۴ هزار واحد مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم است.

  • نویسنده : الهام مهدیان