نگرانی برای بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد
نگرانی برای بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد
استاندار ایلام با بیان اینکه نگرانی برای بازگشت زائران از مرز مهران وجود ندارد، گفت: هماهنگی‌های لازم در جهت تأمین اتوبوس مورد نیاز برای جابجایی زائران از پایانه برکت به شهرهای محل سکونت خود انجام گرفته و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «حسن بهرام‌نیا» امروز(سه‌شنبه ۱۴ شهریورماه) در جمع خبرنگاران در پایانه شهید سلیمانی اظهار داشت: از ابتدای ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۵۸۰ هزار نفر از مرز مهران خروج و یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم در جهت تأمین اتوبوس مورد نیاز برای جابجایی زائران از پایانه برکت به شهرهای محل سکونت خود انجام گرفته و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه زائران نگران بازگشت خود از مرز مهران نباشند، ادامه داد: علاوه بر ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی از ظرفیت بخش خصوصی نیز استفاده شده است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: با دستور وزیرکشور تعداد ۴۰۰ دستگاه وَن نیز به منظور کمک به جابجایی زوار به شهرهای همجوار استان ایلام در پایانه برکت در حال استفاده هستند.

استاندار ایلام از زائرانی که با خودروهای شخصی خود قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند خواست تا قبل از حرکت استراحت کافی داشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان