نه گفتن مدیران به مردم، هنر مدیریتی نیست؛ تنگ نظری است!/در مسیر خدمت گذاری، هیچ بن بستی وجود ندارد!/دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری هستیم
نه گفتن مدیران به مردم، هنر مدیریتی نیست؛ تنگ نظری است!/در مسیر خدمت گذاری، هیچ بن بستی وجود ندارد!/دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری هستیم
استاندار ایلام در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به مشکلات مردم شد و گفت: اینکه می بینیم برخی مدیران در ارتباط با مسائل و مشکلات مردم سفت و سخت عمل می کنند و با نه گفتن های مداوم جریان خدمت رسانی را سخت و نفس گیر می کنند، این هنر مدیریتی نیست بلکه عین تنگ نظری است!

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قاسم سلیمانی دشتکی” در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به این مطلب که بارها و بارها تاکید داشته ایم که مدیران در قوانین و دستورالعمل ها دنبال آنچه که به نفع مردم است بگردند، اضافه کرد: مدیر موفق و دلسوزان از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده می کند و اگر در مسیر خدمت گذاری مانعی بوجود بیاید در فکر راه حل و ایجاد راهی برای رفع موانع می گرد.
سلیمانی دشتکی فلسفه وجودی هر مسئولی را خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: وقتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان خدمت گذاری را بهترین لقب برای خود انتخاب می کند دیگر بایست حساب کار دست همه ما بیاید.
وی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات پیش رو گفت: در این شرایط سخت اگر مسیری بسته شد بایست راهی نو بسازیم چراکه با وجود مدیران متعهد و دلسوز هیچ بن بستی نبایست در مسیر خدمت گذاری باشد‌.
رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان با تاکید بر این مهم که همه ما اینجا جمع شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم، اظهار داشت: این پذیرفتنی نیست که یک مدیر به خاطر نداشتن اشراف به کار و وظیفه خود ضرر و تبعات آن را مردم ببینند!
وی افرود: مدیران بایست الفبای مدیریت را بلد باشند و به کار خود مسلط باشند و در رفع مشکلات بتوانند۰ رضایتمندی مردم بعنوان ولی نعمتان اصلی جلب نمایند در غیر اینصورت آن مدیر به درد خدمت گذاری نمی خورد.
استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به از سر گیری فعالیت های تجاری در مرز مهران، تاکید کرد: در حال حاضر دو روز در هفته مرز تجاری مهران باز است و ما دنبال ثبات بازار روزانه در مراودات تجاری و بازرگانی هستیم.
وی از پیگیری های خود با مسئولان ارشد کشور در خصوص بازگشایی کامل مرز تجاری مهران خبر داد و تصریح نمود: در این رابطه با وزیر کشور دیدار داشته و خواستار پیگیری موضوع از طرف وزارت کشور و وزارت خارجه شده ایم و قرار است در نشست مشترک وزرای کشور دوطرف ایران و عراق این موضوع پیگیری شود
سلیمانی دشتکی افزود: در تدارک برگزاری جلسه مشترک با استاندار واسط عراق در ارتباط با وضعیت تجاری استان هستیم.
گفتنی است که در این نشست مسائل و مشکلات واحد خوراک دام و طیور دره شهر، تعاونی ۱۸۸ ایل کابل مربوط به صنعت و معدن و تجارت و اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی دره شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان تصمیمات لازم برای رفع موانع اتخاذ گردید.

  • نویسنده : الهام مهدیان