نقش سپاه در همه صحنه ها بی بدیل بوده است
نقش سپاه در همه صحنه ها بی بدیل بوده است
استاندار ایلام نقش سپاه را در حوادث و اتفاقات گذشته و حال بی بدیل عنوان کرد و گفت: در سیل فروردین ماه، اربعین ۹۸ و اکنون در بحث بیماری کرونا پای کار بودن و تعهد سپاه و نقش آفرینی ارزشمند این نهاد انقلابی شایسته تقدیر است و در اینجا لازم می دانم از مجموعه این تلاش ها تشکر نمایم.

“قاسم سلیمانی دشتکی”  صبح امروز یکشنبه به مناسبت میلاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار در دیدار با سردار “جمال شاکرمی”  فرمانده سپاه استان، اظهار کرد: سپاه به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار نظام در تمامی عرصه‌ها حضور داشته و همیشه هم با تمام توان کمک کار مردم و مسئولان بوده است.

  استاندار ایلام تاکید کرد: در مقابله با ویروس کرونا نیز سپاه در استان ایلام کارهای بزرگی را انجام داده و مانند همیشه در بطن و خط مقدم کار بوده است.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این دیدار گفت: ایجاد ۱۵ کارگاه در سطح استان و تولید بیش از ۲۰۰ هزار ماسک، کمک در حوزه غربالگری، کمک در ایجاد بیمارستان صحرایی و مکان قرنطینه تنها گوشه‌ای از خدمات سپاه در مقابله با ویروس کرونا است.

 سردار جمال شاکرمی خاطرنشان کرد: روز سه شنبه ۱۲ فروردین ماه رزمایش دفاع بیولوژیکی با محوریت قرارگاه نجف سپاه در شهر ایلام برگزار می‌شود که اطلاع رسانی لازم در این زمینه صورت خواهد گرفت.

  • نویسنده : الهام مهدیان