نظارت بر عرضه و تقاضای کالا تشدید شود/ هیچ اقلامی نباید بالاتر از نرخ مصوب عرضه شود
نظارت بر عرضه و تقاضای کالا تشدید شود/ هیچ اقلامی نباید بالاتر از نرخ مصوب عرضه شود
استاندار ایلام گفت: باید در روزهای منتهی به شب عید نظارت بر عرضه و تقاضا کالا تشدید شود و هیچ اقلامی بالاتر از نرخ مصوب عرضه نشود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «حسن بهرام نیا» ظهر امروز سه شنبه در نشست شورای تنظیم بازار با تاکید بر اعلام آمادگی تمامی اعضا ستاد تنظیم بازار در مرکز استان و شهرستان‌ها برای نظارت دقیق و مستمر بر بازار، به مدیران حوزه اقتصادی استان دستور داد به صورت میدانی در بازار حضور داشته باشند تا مردم در تأمین مایحتاج روزانه خود و اقلام عرضه شده شب عید با هیچ مشکلی مواجه نشوند.

وی با تاکید بر فعالیت هم جانبه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات مردم، اظهار داشت: ضمن تقدیر از فعالیت هم جانبه مدیران پُرکار، مدیرانی که برنامه‌ای برای رفع چالش‌ها و مشکلات مردم ندارند، برکنار می‌شوند.

حسن بهرام نیا افزود: ستاد تنظیم بازار استان و دستگاه‌های متولی نظیر اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات برای نظارت شدید بر بازار آمادگی کامل داشته باشد.

وی در ادامه به ضرورت ایجاد یک واحد کشتارگاه در روستای مهدی آباد ایلام تاکید کرد و گفت: یک وجه ذبح اسلامی «بهداشت» است و با توجه به اینکه سلامت مردم خط قرمز است باید وضعیت بهداشت و ذبح اسلامی در روستای مهدی آباد به عنوان یکی از مطالبات مهم تعیین تکلیف و واحد کشتارگاه در این منطقه ایجاد شود، رسانه‌ها هم در این رابطه مطالبه گری کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره اقدامات انجام شده در گمرک و پایانه مهران، یادآورشد: با تلاش‌های صورت گرفته، جدیت و هم افزایی، گمرک مهران پس از ۱۵ سال ساماندهی و مشکلاتی نظیر سیم کارت فروشی و فروش بلیط خارج از نرخ مصوب برطرف شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان