نظارت‌ها در بازار های سطح استان تشدید شود
نظارت‌ها در بازار های سطح استان تشدید شود
استاندار ایلام با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام نیا” عصر امروز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان این موضوع اظهار داشت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار استان، عنوان کرد: خوشبختانه ذخیره کالاهای اساسی شب عید و تمهیدات لازم برای تامین کالاهای اساسی، میوه و گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان امیدوار کننده است که باید در کنار این تمهیدات، نظارت بر قیمت کالاهای اساسی و پایش قیمت اجناس نیز تشدید شود.

بهرام نیا افزود: معاونت اقتصادی استانداری ایلام با پشتیبانی اتاق بازرگانی استان و همراهی سایر دستگاه اقتصادی استان، کمیته ویژه مشارکت تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی را تشکیل دهند و اطلاع‌رسانی لازم را در جامعه هدف حوزه کارآفرینان و فعالین اقتصادی برای حضور حداکثری و مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رای در تاریخ ۱۱ اسفند داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی در بخش احیا و ارتقا واحدهای تولیدی اقدامات مثبتی انجام شده و واحدهای اشتغالزای زیادی در استان در آستانه افتتاح هستند ضرورت دارد طرح روایت پیشرفت اقتصادی در استان اجرا شود.

استاندار ایلام بیان کرد: همچنین در ایام شعبانیه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل صمت استان در محل واحدهای تولیدی جشن‌های اعیاد شعبانیه به صورت مردمی برگزار شود.

وی با اشاره راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها، گفت: تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام و سایر شهرهای استان صنایع‌دستی، گردشگری و سوغات استان را عرضه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد مسافران نوروزی که قصد دارند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان‌ها به استان ایلام سفر کنند، به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد تمهیدات لازم را برای تامین اتوبوس اتخاذ کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه روزانه به طور میانگین ۱۶ هزار زائر از استان تردد دارد و در ایام نوروز هم مسافران و گردشگران زیادی وارد استان می‌شوند ضرورت دارد آرد مورد نیاز نانوایی‌ها به صورت متوازن توزیع شود.

حسن بهرام نیا با اشاره به طرح فجرانه از مسئولان ذی‌ربط خواست جزئیات و ابعاد این طرح مهم را در رسانه ملی بیان کنند.

  • نویسنده : ایرج ملکی