نشست هم اندیشی نخبگان بسیجی استان ایلام با نمایندگان مجلس
نشست هم اندیشی نخبگان بسیجی استان ایلام با نمایندگان مجلس
نشست مجمع نمایندگان استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و مجمع نخبگان بسیج استان، عصر امروز در ایلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به نقش مجمع بسیج در رفع مشکلات استان گفت: حضور نخبگان در این مجمع فرصتی است تا برای حل مشکلات و معضلات جامعه از ظرفیت آنها استفاده شود.

سردار شاکرمی افزود: سپاه بستری را فراهم کرده که از ظرفیت و توانمندی نخبگان جامعه بخصوص نخبگان بسیجی در قالب کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سایر موضوعات شامل فضای مجازی، رسانه و قضایی مسائل و مشکلات موجود در جامعه را با ارائه راهکار در قالب طرح های علمی و به شکل مدبرانه در اختیار مسئولان ادارات و نهادها و مسئولان استانی قرار دهند.

وی ادامه داد: در این زمینه مهمترین ظرفیتی که وجود دارد ظرفیت نظارتی مجلس است و به منظور تعامل و هماهنگی بین نخبگان بسیج با نمایندگان، جلسه ای برگزار شده که منجر به تعامل و همدلی بین نخبگان بسیج و نمایندگان می شود. در قالب این نشست ها از ظرفیت نظارتی مجلس استفاده و این طرح ها که مشکلات و مسائل جامعه در آن مطرح است، پیگیری و بعنوان مطالبه بسیج از نمایندگان مجلس مطرح می شود‌.

“علی اکبر بسطامی” و “سارا فلاحی”، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه هر کدام با اشاره به نقش و جایگاه و اهمیت بسیج و با تقدیر از اقدامات ارزنده بسیجیان در سطح استان، بر ضرورت هم افزایی میان نخبگان بسیجی و نمایندگان تاکید و خواستار استمرار این جلسات شدند. نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کردند تمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج بکار خواهند گرفت.

  • نویسنده : الهام مهدیان