نتایج ارزیابی روابط عمومی ها در تیرماه/راهداری و برق در رتبه اول
نتایج ارزیابی روابط عمومی ها در تیرماه/راهداری و برق در رتبه اول
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام و دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان از تداوم رشد جایگاه روابط عمومی های استان در تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “آیت قیصربیگی” با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی استان درحوزه روابط عمومی، از رشد ۱۵ درصدی فرایند پاسخگوی و اطلاع‌رسانی دستگاه های اجرایی استان خبر داد و گفت: در ارزیابی های بعمل آمده که بر اساس‌ شاخص های بیست گانه صورت پذیرفته است، چهار درصد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در وضعیت بسیار ضعیف، ۳۷ درصد ضعیف، ۵۰ درصد متوسط و ۹ درصد نیز خوب بوده است درحالیکه درخرداد ماه این میزان بصورت ۱۲ درصد بسیار ضعیف، ۴۴ درصد ضعیف، ۴۲ درصد متوسط و تنها ۲ درصد در وضعیت خوب گزارش شده است.

“آیت قیصربیگی” با بیان اینکه تاکنون هیچ دستگاهی نتوانسته است نمره بسیار خوب را در این ارزیابی ها بدست آورد، اظهار داشت: البته طی چهار ماه گذشته تا کنون شاهد رشد و ارتقای وضعیت روابط عمومی های استان در سطوح مختلف دستگاه‌های اجرایی بوده ایم بطوریکه از ۹۱ درصد وضعیت ضعیف در دو ماه فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری به ۴۱ درصد در تیرماه بهبود یافته است.

وی در ادامه به تشریح ارزیابی روابط‌عمومی فرمانداری های استان پرداخت و افزود: در ارزیابی تیرماه کماکان ۸۰ درصد روابط‌عمومی فرمانداری های استان در وضعیت ضعیف قرار دارند اگر چه نسبت به خرداد ماه این میزان ۱۰ درصد بهبود یافته است.

دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام درخصوص نحوه ارزیابی ها، یادآور شد: این ارزیابی ها بصورت ماهیانه و بر اساس شاخص های بیست گانه و در سه سطح اطلاع‌رسانی، پاسخگویی و نوآوری انجام می شود.

“قیصربیگی” تصریح کرد: در ارزیابی ها بی تعارف سعی شده است آنچه وضعیت موجود است بصورت شفاف به مردم انعکاس و گزارش گردد.

وی هدف از اجرای ارزیابی ماهیانه را تقویت جایگاه مردم در سازمان ها و نهادها و حضور و ارتباط بیشتر مسئولان در میان مردم ارزیابی و تصریح کرد: در ارزیابی ها هم بر اطلاع رسانی صریح و به موقع و هم بر تعامل و پاسخگویی مسئولان به مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی تاکید شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام روند جایگاه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان را روبه رشد خواند و خاطرنشان ساخت: در این میان روابط‌عمومی فرمانداری های استان نیازمند تقویت بیشتر است چرا که وضعیت موجود شایسته فرایند پاسخگویی در این حوزه نیست.

“آیت قیصربیگی” درباره نتایج ارزیابی های روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در تیرماه گفت: در این ماه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت توزیع برق استان مشترکاً رتبه اول، بهزیستی و تعاون و کار و رفاه اجتماعی مشترکاً رتبه دوم و صنعت و معدن و تجارت استان نیز رتبه سوم و در حوزه فرمانداری هم فرمانداری های بدره، دهلران و چرداول به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

  • نویسنده : الهام مهدیان