معلمان نمونه استان باید از هر نظر شاخص باشند/ فرایند انتخاب معلمان نمونه به دور از احساسات، منطقی و دقیق است
معلمان نمونه استان باید از هر نظر شاخص باشند/ فرایند انتخاب معلمان نمونه به دور از احساسات، منطقی و دقیق است
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست توجیهی داوران مرحله استانی طرح معلم نمونه با یان اینکه معلمان نمونه استان باید از هر نظر شاخص باشند، گفت: فرایند انتخاب معلمان نمونه به دور از احساسات، منطقی و دقیق است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “علی درویشی” در این نشست با تاکید بر اهمیت بسیار بالای طرح معلم نمونه و تاثیر آن در ایجاد نشاط کاری در بین معلمان، تاکید کرد: در این طرح باید افرادی انتخاب شوند که از هر نظر شاخص و ملاک های مناسبی را داشته باشند. در فرایند انتخاب معلمان نمونه باید بسیار دقت شود و بدور از احساسات، داوری و قضاوت صورت گیرد و علاوه بر بی طرفی، نگاهی منطقی و عقلانی در فرایند داوری حاکم باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: باید روی مستندات بیشتر متمرکز شد و آن ها را به صورت دقیق بررسی کرد. داوران باید دقت نظر لازم را برای تشخیص مستندات اصلی داشته باشند تا این فرایند به صورت عادلانه به سرانجام رسد و بهترین افراد به مرحله بالاتر راه پیدا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در پایان اضافه کرد: همه امکانات در اختیار داوران است تا بتوانند فرایند داوری را به سهولت انجام دهند.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام