معلمان باید کمترین دغدغه معیشتی را داشته باشند
معلمان باید کمترین دغدغه معیشتی را داشته باشند
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام بر لزوم حمایت ویژه از فرهنگیان بویژه معلمان از نظر اقتصادی تاکید کرد و گفت: معلمان باید کمترین دغدغه معیشتی را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین “الله نور کریمی تبار” در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام با اشاره به سوم شعبان میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و نامگذاری این روز به نام روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران به تاسی از سرور و سالار شهیدان امروز اصلی ترین دژ مستحکم نظام در برابر توطئه های دنیای استکبار هستند و بخوبی از دستاوردهای انقلاب حفاظت و حراست می کنند.

وی افزود: کشورهای غربی تلاش زیادی کردند تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را جزو گروه های تروریستی قرار دهند، ولی دریافتند این اقدام تبعات بسیار سنگینی برای آنها خواهد داشت و از این موضوع عقب نشینی کردند.

امام جمعه ایلام با اشاره به روز تربیت اسلامی یادآور شد: آموزش و پرورش نظامی بسیار تأثیرگذار در تعالی و موفقیت کشور در عرصه‌های گوناگون است و با تربیت نسلی کوشا و فعال از آینده ایران اسلامی را در زمینه های مختلف علمی بیمه کند.

وی اضافه کرد: بدون شک هرچه در این حوزه سرمایه گذاری کنیم، آثار و نتایج آنرا در آینده خواهیم دید و پیشرفت و یا پسرفت کشور از ابتدایی ترین اصول آموزشی ناشی می شود.

حجت‌الاسلام کریمی تبار افزود: جنگ اقتصادی اخیر با هدف مایوس کردن مردم طراحی شده ولی ملت ایران نشان داده در دفاع از آرمان‌های انقلاب ثابت قدم است و این توطئه نیز شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به توفیقات ایران اسلامی در عرصه‌های نظامی گفت: اگر این روحیه و همت در مسایل اقتصادی نیز وجود داشته باشد ، کشورمان در این زمینه نیز از قدرت های جهانی خواهد شد.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: دشمن احساس می کند از خاکریز ارز می تواند به ایران اسلامی ضربه وارد کند که با همت مسوولان و همراهی مردم این موضوع نیز بی اثر خواهد شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان