مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم
مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم
استاندار ایلام با اشاره به گزارش دستگاه های تخصصی در خصوص کالاهای اساسی گفت: خوشبختانه مشکلی از نظر کمبود کالاهای اساسی و استراتژیک در استان نداریم.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “قاسم سلیمانی دشتکی” صبح امروز سه شنبه ۱۸ شهریور ماه در نشست مشترک ستاد تنظیم بازار استان و گفتگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه بر کشور و مردم در چند سال اخیر اظهار داشت: با ایستادگی و استقامت خوب مردم، آمریکا در مجامع عمومی شکست خورد و نتوانست رای شورای امنیت را علیه کشور ما جلب کند.

وی افزود: در این شرایط سخت اصناف و مردم با همراهی خوبی که با نظام و دولت داشتند همه سختی ها و تحریم ها را تحمل کردند و دشمنان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه کرونا جزیی از زندگی مردم شده است، بیان کرد: همه مردم خصوصا اصناف و بازاریان به منظور حفظ سلامت خود و مشتریان حتما پروتکل های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

وی اضافه کرد: با پیگیریهای انجام شده و جذب شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار صندوق حمایت مشکل سرمایه در گردش پشتیبانی امور دام استان برای ذخیره کالاهای اساسی برطرف شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: باید نظارت مستمر بر نحوه قیمت گذاری میوه و تره بار همچنان تداوم داشته باشد.

وی همچنین ضمن گله مندی بر تعیین تکلیف زمین میوه و تربار توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد و گفت: این مسئله خیلی کش داده شده است و باید هرچه سریعتر ظرف هفته آینده تعیین تکلیف شود.

قاسم سلیمانی دشتکی همچنین از کمیته امداد استان خواست ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به جذب ۶۲ تن گوشت مرغ رایگان بین افراد تحت پوشش این نهاد از طریق پشتیبانی امور دام اقدام کند.

  • نویسنده : الهام مهدیان