مشعل گاز در روستای گنجه روشن شد
مشعل گاز در روستای گنجه روشن شد
با حضور استاندار ایلام، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی، مشعل گاز در روستای گنجه از توابع بخش سیوان شهرستان ایلام روشن شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام، «محمود کشاورز» گفت: برای گازرسانی به روستای گنجه، در مجموع بیش از ۷ هزار متر شبکه توزیع گاز اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه با گازرسانی به این روستا، شهرستان ایلام در ردیف مناطق سبز استان قرار می‌گیرد، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی شهرستان ایلام از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه برای گازرسانی به این روستا، ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز هزینه شده‌است، اظهار داشت: با گازرسانی به این روستا، بیش از ۱۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه دولت سیزدهم توجّه ویژه‌ای به مناطق کمتر‌‌ برخوردار استان دارد، افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و بیش از ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

همچنین استاندار ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه با بیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، دور افتاده‌ترین مناطق روستایی استان نیز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، گفت: هم‌اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز ایمن و ارزان استفاده می‌کنند که از خدمات نظام به مردم است.

«حسن بهرام‌نیا» با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در گازرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان موفق بوده و عملکرد این مجموعه قابل تقدیر است‌، افزود: خرسندیم که امروز شاهد گازرسانی به آخرین روستای حوزه استحفاظی شهرستان ایلام هستیم.

وی به حمایتهای قاطع امام (ره) از مظلومان و فقرا در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: امام راحل فرمودند: “یک موی کوخ‌نشینان بر همه کاخ‌نشینان ترجیح دارد” که این از مصادیق بارز عدالت اجتماعی و توزیع عادلانه خدمات نظام و دولت است.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری سپهر ایلام