مشترکین در فصل سرد سال از یارانه بیشتری برخوردار می شوند
مشترکین در فصل سرد سال از یارانه بیشتری برخوردار می شوند
مدیر عامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه مصرف گاز طبیعی و محاسبه گاز بها بر اساس فصل سرد و گرم سال صورت می گیرد، گفت: مدت زمان فصل سرد از پانزدهم آبان ماه شروع و پانزدهم فروردین ماه به اتمام می‌رسد و در طول فصل سرد مشترکین گاز طبیعی از یارانه بیشتری برخوردار می شوند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عباس شمس اللهی” با اشاره به بهره‌مندی ۹۹ درصدی جمعیت شهری و ۹۴ درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی، اظهار داشت: بیش از ۳۳ درصد مصرف گاز استان در  ۷ ماهه سال جاری توسط بخش خانگی مصرف شده است.

وی افزود: مصرف کل استان در ۷ ماهه منتهی به پایان مهر ماه سال‌جاری در تمامی بخش‌ها ۳۰۴ میلیون مترمکعب بوده که میزان مصرف نسبت به دوره مشابه در سال ۹۸ افزایش ۲۰ درصدی دارد.

  شمس اللهی تصریح کرد: در بخش مصارف صنعتی، کارخانه سیمان ایلام با ۱۷ درصد و شرکت پتروشیمی ایلام با ۳۰ درصد کل گاز مصرفی استان، بزرگترین مصرف کننده گاز در استان هستند.

 وی در خصوص مصرف این بخش‌ها در مدت مشابه سال گذشته یادآور شد: مصرف کل استان در ۷ ماهه منتهی به پایان مهرماه سال ۹۸ در تمامی بخش ها ۲۵۲ میلیون مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با توصیه به اینکه مشترکین در صرفه جویی در مصرف گاز  و رعایت نکات و الزامات ایمنی اهتمام ویژه داشته باشند   ابراز امیدواری کرد که فصل سرد سال را  ایمن و به دور از حوادث ناگوار پیش رو داشته باشیم و مشترکین در صورت هرگونه موارد مرتبط با گاز با شماره تلفن ۱۹۴ شرکت گاز استان که به صورت ۲۴ فعالیت دارند تماس برقرار نمایند.

  • نویسنده : الهام مهدیان