مسیر های منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان مسدود شود
مسیر های منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان مسدود شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: مسیر های منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان به عنوان عامل اصلی انتقال ویروس کرونا باید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمد نوذری” ظهر سه شنبه در نشست کمیته امنیتی ستاد استانی مبارزه با کرونا بر تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجرای دستورالعمل‌ها توسط مردم تاکید کرد و اظهار کرد: تجمع برخی مردم در آرامستان‌ها و تفرجگاه‌های استان نگران کننده است.

وی افزود: مسیر منتهی به تفرجگاه‌ها و آرامستان‌های استان به عنوان عامل اصلی انتقال ویروس کرونا باید توسط شهرداری و اداره راهداری مسدود شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه بهبود نسبی وضعیت موجود در بحث کرونا حاصل رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط مردم و مسئولان است، گفت: اگر نسبت به این مهم غفلت ایجاد شود قطعاً با بازگشت موج بعدی کرونا مواجه خواهیم شد.

وی، با تاکید بر عدم حضور مردم در اجتماعات و دورهمی‌ها، افزود: متاسفانه کم توجهی تعدادی از شهروندان و برخی مسئولان در قبال مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد کرونا مشهود است و این خطر بازگشت به روزهای سخت و بحرانی کرونایی را ترسیم کرده است.

نوذزی بیان داشت: این نمی‌شود که ما به مردم تاکید کنیم که مصوبات و دستورالعمل‌ها را رعایت کنند و بعد از آن طرف خودمان نسبت به این موضوع بی خیال باشیم.

وی به مراسمات ایام شهادت فاطمیه (س) اشاره کرد و گفت: در این مراسمات بر طبق مصوبات ستاد ملی کرونا که بعداً ابلاغ می‌گردد، عمل می‌شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان