مرکز آموزش جوارکارگاهی پالایشگاه گاز ایلام افتتاح شد
مرکز آموزش جوارکارگاهی پالایشگاه گاز ایلام افتتاح شد
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام ازافتتاح مرکزجوارکارگاهی این مجموعه بمناسبت ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: این مرکز با حمایت فنی حرفه ای استان و براساس نیازمندی های آموزشی، جهت آموزش کارکنان و خانواده های آنها پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، “روح اله نوریان ” درمراسم افتتاح این مرکز با اشاره به اینکه این واحد صنعتی برای آموزش کارکنان و خانواده های آنان با فنی و حرفه ای استان تعامل  سازنده ای دارد، افزود: با افتتاح این مرکز به صورت مستقیم نسبت به صدور گواهینامه مهارت اقدام می شود.

وی اظهار داشت: این شرکت سالانه بیش از ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش برای کارکنان و خانواده های آنان از طریق سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می کند و تلاش می شود که این آموزش ها استمرار داشته باشد.

همچنین در این مراسم مدیرکل فنی و حرفه ای استان ایلام گفت: این مرکر با هدف آموزش تخصصی پرسنل و تعامل سازنده بین فنی و حرفه ای و شرکت پالایش گاز ایلام جهت احصا نیازهای تخصصی درنظر گرفته شده است.

مجید ولی زاده به مزایای این مرکز اشاره کرد و افزود: از مزایای این مرکز تقاضا محور بودن آن و نزدیک بودن به محل کار کارکنان است که با توجه به شرایط سخت اعزام نیروی انسانی به مناطق ومراکز دیگر، این مرکز می تواند با آموزش های تخصصی و پایدار زمینه توانمند سازی نیروی انسانی را فراهم کند.

وی  از رویکرد حمایتی و آموزش محوری پالایشگاه و مدیران آن قدردانی کرد و اظهار داشت: انتظار می رود با افتتاح این مرکز هم افزایی بین فنی و حرفه ای و صنایع بزرگ مستقر در استان فراهم شود.

ناصر نجفی معاون  توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام از رویکرد مجموعه پالایشگاه گاز ایلام به آموزش و توسعه منابع انسانی قدردانی کرد و گفت: انتظار می رود در این مرکز نیروهای متخصصی پرورش دهد و شاهد این باشیم که دیگر صنایع استان به این مقوله مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

  • نویسنده : الهام مهدیان