مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است/زائران به مرزهای چهارگانه مراجعه نکنند
مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است/زائران به مرزهای چهارگانه مراجعه نکنند
فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرز مهران برای مراجعه زائران اربعین بسته است، گفت: مردم فهیم، ولایی و مکتبی ایران اسلامی برای اربعین سرور سالار شهیدان، نباید به مرزهای چهارگانه کشور مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار “احمدعلی گودرزی” در دیدار با حجت‌الاسلام “الله‌نور کریمی‌تبار” نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: تأمین نظم و امنیت مناطق مرزی و استیفای حقوق مرزنشینان، از وظایف مهم مرزبانی در مرزهای کشور است و بحمدالله این اقدام به نحوه شایسته‌ای توسط مرزبانان حاصل شده است.

وی افزود: در راستای تأمین امنیت و ایجاد ثبات در منطقه، فرماندهی مرزبانی ناجا اقدام به هوشمندسازی و ارتقا تجهیزات الکترونیکی به‌منظور انسداد هرچه بهتر نوار مرزی میهن عزیزمان کرده و امید است با تأمل هرچه بیشتر و بهتر خیّرین امنیت‌ساز مسئولان و مدیران نهادهای دولتی پای کار بیایند.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: مرزبانی نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد تا با تعامل و همکاری مسئولان و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و… در ارتقا امنیت مرزهای استان ایلام گام‌های مؤثری بردارد.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان مسئول رعایت قوانین و پروتکل‌های مرزی با کشور همسایه هستند، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) در شهرها و منازل خود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عزاداری بپردازند و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ستاد بزرگداشت اربعین کشور را جدی بگیرند و از حضور در مرزهای چهارگانه کشور اجتناب کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان