مردم در این هنگامه سخت قدرشناس مجاهدت پرستاران هستند
مردم در این هنگامه سخت قدرشناس مجاهدت پرستاران هستند
استاندار ایلام در پیامی با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت زینب کبری( س) و روز پرستار، تاکید کرد: مردم و مسوولان در این هنگامه سخت شیوع کرونا، قدرشناس مجاهدت های بی نظیر پرستاران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام متن پیام قاسم سلیمانی‌دشتکی به شرح زیر است:

سالروز ولادت باسعادت اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری(س)که بنام روز پرستار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای تجلیل و ارج نهادن به تلاش ها، خدمات، ایثارگری ها و مجاهدات ارزشمند پرستاران در این مقطع تاریخی و حساس در مبارزه با ویروس کروناست.

آری روز پرستار، روز ارج نهادن به فرهنگِ ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی است. در این روزهای پرخطر خط مقدم و حافظ پرخطیر جان انسان‌ها در گرو ایثار و فداکاری پرستاران بوده و گویی دعای پرشکوه دردمندان با دستان شفابخش این فرشتگان زمینی اجابت می شود و اینجا باید گفت که حقیقتا دستان پرتلاش و نگاه پرمهر و امیدبخش سپید قامتان عرصه سلامت، ستودنی است.

پرواضح است که در این هنگامه سخت و سرنوشت ساز مردم و مسوولان، بیش از پیش قدرشناس ایثار و از خودگذشتگی های کم نظیر پرستاران هستند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و ایثار و استقامت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه خود را از زحمات و تلاش‌های ارزنده پرستاران زحمتکش که در این روزها جان خود را فدای سلامتی مردم کرده‌اند، ابراز کرده و در پایان سلامت و سعادت تمامی سفیران سلامت و فرشتگان نجات بخش زندگی را ازدرگاه خداوند متعال، مسئلت می کنم.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام