مردم بیشتر رعایت کنند/ ابتلا به کرونا در استان مجددا دو رقمی شد
مردم بیشتر رعایت کنند/ ابتلا به کرونا در استان مجددا دو رقمی شد
رئیس دانشگاه علوم زشکی ایلام با تاکید بر تداوم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی هوشمند از سوی اقشار مختلف مردم، از ثبت ۱۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “محمد کریمیان” امروز ظهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۰ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، که با احتساب این تعداد جمع کل مبتلایان به کوید- ۱۹ در استان به ۴۶۳ نفر رسید.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در ۴۸ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۴۸ نفر در استان ایلام بر اثر ابتلا به کرونا  فوت کرده اند، یادآور شد: تا کنون ۳۳۳ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون نیز ۴۸ نفر از افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به شهرستان ایلام با ۲۲۳ است و شهرستان های ایوان با ۷۱ نفر، مهران با ۴۳ نفر، دهلران با ۲۳ نفر، آبدانان با ۲۶ نفر، دره شهر با ۲۰ نفر،چرداول با ۱۶ نفر، ملکشاهی با ۱۶ نفر، سیروان ۱۳ و بدره با ۱۲ نفر در رتبه های بعدی از نظر تعداد مبتلایان به کرونا قرار دارند.

  • نویسنده : ایرج ملکی