مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند
مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، رزمایش بزرگ مردمی ایران و حاصل ۴۴ سال مبارزه با آمریکا و دفاع از ارزش های انقلاب است، مردم ایران برگ برنده اصلی انقلاب هستند و با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستون خیمه تحریم ها و ایران ستیزی آمریکا را شکسته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام، “حمیدرضا حاجی بابایی” ظهر امروز شنبه به عنوان سخنران ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ایلام اظهار داشت: مردم ایران حرف خود را در قالب راهپیمایی به دنیا زدند، هرچند آمریکا تلاش گسترده ای دارد تا روی ملت ایران اثر بگذارند اما مردم ایران ثابت کردند ایران، انقلاب، رهبری و نظام خود را دوست دارند.

وی افزود: مردم ایران با پیروی از رهنمون های روشنگرانه رهبر انقلاب در برابر دشمنی ها ایستاده و مقام معظم رهبری هم با پشتوانه همین مردم در برابر فشارهای داخلی و خارجی کشور را مدبرانه مدیریت کرده است.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر عدم همراهی توده مردم با آشوب گران، دلسوزی و درایت رهبری ماجرای فتنه را حل کرد، گفت: این مردم در برابر همه دنیا به فضل خداوند ایستاده اند و فریب شعارها و تبلیغات مسموم دشمنان و ایادی استکبار را نمی خوردند، چراکه به فراست دریافته اند آمریکا، اروپا، اسرائیل و کشورهای مرتجع عرب منطقه حامی آنها نیستند و هدف این رژیم های زیاده خواه، استیلا بر ایران و غارت سرمایه های کشور است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و اروپا به خوبی قدرت نظامی و امنیتی ایران را می‌شناسند و به درستی می‌دانند که تاب مقابله نظامی با ایران را ندارند، افزود: آنها از راه فتنه، آشوب، تحریم و تهدید به میدان مبارزه با انقلاب اسلامی آمده‌اند و امنیت کنونی ایران حاصل تلاش و ممارست شبانه روزی نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی است که کوچک‌ترین تحرکات دشمنان را رصد، پایش و آنالیز می‌کنند تا امنیت پایدار این کشور تامین شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دیدگاه آمریکا، غیرآمریکایی ها از جمله ایران شهروند درجه ۲ جهان و آمریکایی‌ ها شهروندان درجه یک دنیا هستند، عنوان کرد: آمریکایی ها هیچ مزیت و برتری بر ملت ایران ندارند و استقامت مردم در برابر خوی استعمارگری موجب عصبانیت و خشم آنها و هم‌پیمانانش شده است.

حاجی بابایی ادامه داد: باوجود سختی ها و مشکلات، تلاش و همت دولت عبور از شرایط دشوار کنونی و بهبود وضعیت معیشت مردم و کاهش معضل بیکاری است ، مسوولان باید موانع و چالش را برای مردم به طور شفاف تشریح و شرایط زندگی مسوولان و خدمتگذاران باید همسنگ زندکی مردم عادی باشد، هرچند در بین مسوولان افراد نفوذی و ناخلف ثروت اندوز هم وجود دارد اما قاطبه مسوولان صادقانه و خالصانه خدمتگذار مردم و از جنس آنها هستند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش دارد بین لایه های جامعه ایران اسلامی شکاف ایجاد کند، اضافه کرد: اما مردم به کرات ثابت کرده اند حرف نهایی را آنها می زنند و در برابر ناملایمات و حوادث همواره یک صدا و همراه هستند و از انقلاب خود دفاع می کنند ، امروز نیز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مردم جای جای ایران بار دیگر یکپارچه و متحد به پا خواسته است تا بگوید ایران متعلق به این ملت است و اجازه دخالت بیگانگان و دشمنان را نخواهد داد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکا در ظاهر به اسم حمایت از مردم ایران است، اما با تحریم نیازهای مهم مردم به ویژه اقلام دارویی، ملت ما را در فشار و تنگنا قرار داده است تا شاید با این دستاویز مردم را از آرمان و اهداف والای انقلاب و نظام دور کند، اما این رفتارهای خصمانه و بدور از انسانیت و شکست خورده آنان نیز خللی در اراده مردم ایران وارد نمی‌آورد.

  • نویسنده : ایرج ملکی