مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح مهم حوزه راه و شهرسازی استان ایلام برگزار شد
مراسم افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ طرح مهم حوزه راه و شهرسازی استان ایلام برگزار شد
به صورت ویدئو کنفرانس، مراسم افتتاح و کلنگ زنی از ۱۰ طرح مهم حوزه راه و شهرسازی استان ایلام با حضور رئِیس جمهور و با اعتبار ۱۱ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، رونمایی از آزاد راه پل زال – مورموری – دهلران – چیلات به طول ۱۲۶ کیلومتر با سرمایه گذاری ۳۳ هزار میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی اتصال ایلام به شبکه ریلی کشور به ارزش یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مهمترین این طرح‌ها است.

افتتاح ۲۳۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی با اعتبار چهار هزار و ۲۸۹ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی به ارزش ۲۱ هزار میلیارد ریال از دیگر طرح‌های حوزه راه و شهرسازی دراین مراسم بود.

افتتاح هفت هزار و ۹۰۰ متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال، تکمیل پروژه‌های در دست اقدام شامل ۴۸ هزار متر مربع از ساختمان‌های دولتی و عمومی به ارزش یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال و افتتاح یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در شهرستان‌های ایلام، دهلران و آبدانان با اعتبار ۸۷۰ میلیارد ریال، عملیات اجرایی احداث ۹ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن به ارزش ۴۶ میلیارد ریال ازدیگر طرح‌هایی است که در برنامه ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور دستور آغاز به کار آن داده شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان