مدیرکل آموزش و پرورش از حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد
مدیرکل آموزش و پرورش از حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد
مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در نشست با معاونین و روسای ادارات دستگاه تعلیم و تربیت استان که در سالن جلسات شهید غیاثی این اداره کل برگزار شد از حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر کرد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، “علی درویشی” در این نشست با اشاره به راهپیمایی ۲۲بهمن و تقدیر از حضور پر شور دانش آموزان و فرهنگیان استان، حضور نوجوانان و جوانان را در این روز، نشان از فعال بودن و حضور پر رنگ رویش های انقلاب عنوان کرد .

وی افزود: آموزش و پرورش استان ایلام در عملکرد خود به نبوغ و خودباوری رسیده و در دوره تکامل قرار دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه مسئله آموزش و پرورش در استان ایلام به یک موضوع اصلی و مهم تبدیل شده است، افزود: ما به دنبال این هستیم تا نام مجموعه تعلیم و تربیت استان در صدر قرار گیرد.

درویشی در ادامه به برخی از اقدامات برجسته آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: شناسایی و تقویت  نقاطی که باید به حد مطلوب برسند از هدف های اصلی ما خواهد بود.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان در ادامه بر ضرورت تحلیل امتحانات و تقویت نقاط ضعف به ویژه در حوزه امتحانات نهایی تاکید کرد و بیان داشت: ارتقای سطح نمرات دانش آموزان و جبران افت تحصیلی از جمله موضوعات مهم و مورد توجه است.

وی خاطر نشان کرد؛  تکمیل کننده حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بستر سازی برای شور انتخاباتی است که باید بدون جانب داری از نامزد خاص، افزایش مشارکت سرلوحه فعالیت قرار گیرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان