مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی دریافت کرد
مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی دریافت کرد
روح اله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در جشنواره استانی اعطای نشان اقتصاد مقاومتی که با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان، معاون اقتصادی استاندار ایلام و جمعی از مدیران استانی در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان گفت: به فرموده مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی متکی به اقتصاد مردمی است.

سردار «جمال شاکرمی» افزود: پالایشگاه گاز ایلام فعالیت های خود را بر اساس سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف هماهنگ و اجرا نموده است.

وی اظهار داشت: توجه به اشتغال پویا و اقتصاد مقاومتی، بهره وری، صرفه جویی در هزینه ها، پاکدستی و اعتدال در امورات، توجه به کیفیت و کمیت در تولید، همکاری با بسیج، مسئولیت های اجتماعی، مدیریت جهادی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبدیل وضعیت نیروی های ایثار گر بعنوان اولین شرکت در سطح استان از معیارهای انتخاب این جشنواره بوده است.

همچنین مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در زمینه رشد تولید، تنوع محصولات، استفاده از کالای ایرانی و حمایت از شرکت های دانش بنیان قدم های قابل قبولی برداشته است.

«روح اله نوریان» با اشاره به اینکه خرید تولیدات داخلی در اولویت اصلی این شرکت قرار دارد، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۷۳ درصد کالاهای مورد نیاز این پالایشگاه از تولیدکنندگان داخلی تأمین شده است.

وی اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و در جهت رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی، مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته خرید کالای داخلی در اولویت قرار گیرد.

نوریان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۴۰ قلم کالا از شرکت های توانمند داخلی(دانش بنیان) خریداری شده است، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۸۲ شرکت های تولید کننده توانمند داخلی و دانش بنیان توسط این پالایشگاه شناسایی شده است.

گفتنی است؛ این لوح تقدیر توسط مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام به مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام اهدا شد و شرکت پالایش گاز ایلام در بین شرکت های تولیدی استان به ستاد اقتصاد مقاومتی کشور معرفی شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان