مدیران از قابلیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های استان بهره گیرند
مدیران از قابلیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های استان بهره گیرند
استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان در بخش‌های مختلف گفت: مدیران از قابلیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی ظرفیت‌های استان بهره گیرند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام‌نیا” ظهر امروز پنجشنبه در نشست شورای اجتماعی استان با تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با اشاره به ظرفیت‌های بالای گردشگری استان در ایجاد اشتغال زایی، گفت: صنعت گردشگری استان در راستای امید آفرینی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان در مقایسه با سایر حوزه‌ها خودنمایی می کند که در این راستا از تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رسانه‌های استان قدردانی می‌کنم که برای معرفی استان به خوبی پای کار آمدند.

وی افزود: در همه بخشهای مختلف استان ظرفیت‌های بالایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گرفته و معرفی شوند و در این راستا از مدیران می خواهم از قابلیت رسانه‌ها و فضای مجازی برای معرفی این ظرفیت‌ها بهره گیرند.

استاندار ایلام عنوان کرد: جایگاه استان از نظر میزان فقر، بیکاری، بهداشت و سلامت و امید به زندگی مشخص، تا بتوانیم بر اساس آن جایگاه تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی در ادامه با تاکید فراهم کردن بسترهای اشتغال‌زایی و استقبال از سرمایه گذاران در استان، خاطرنشان کرد: هر اندازه میزان اشتغال استان ایلام افرایش یابد، شاهد کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی هستیم، با تلاش مدیران حوزه اقتصادی استان در سالی که گذشت میزان اشتغالزایی استان از مرز ۱۷ هزار گذشت که این تلاش و اهتمام باید برای تحقق رقم اشتغال سالجاری ادامه داشته باشد.

استاندار ایلام با بیان ظرفیت‌های بالای گردشگری استان در ایجاد اشتغالزایی، یادآور شد: صنعت گردشگری استان در راستای امید آفرینی، اشتغال، سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان در مقایسه با سایر حوزه‌ها خودنمایی کرد که در این راستا از تلاش‌های مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و رسانه‌های استان قدردانی می‌کنم که برای معرفی استان به خوبی پای کار آمدند.

  • نویسنده : الهام مهدیان