محور ارتباطی ایلام- مهران در حال آماده شدن برای تردد زائران اربعین
محور ارتباطی ایلام- مهران در حال آماده شدن برای تردد زائران اربعین
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از محور ایلام- مهران گفت: تمام تلاش راه و شهرسازی استان جهت آماده شدن محور ایلام- مهران برای تردد زائرین اربعین به کار گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان ایلام، “عبدالله بهادری” در این بازدید با اشاره به در پیش بودن اربعین و اهمیت محور ارتباطی ایلام-مهران گفت: تا اربعین سال جاری ۶ کیلومتر دیگر از بزرگراه ایلام- مهران به بهره برداری خواهد رسید ضمن اینکه پل کیلومتر ۵۶ منطقه کنجانچم در مسیر رفت این بزرگراه تکمیل و نقاط پر حادثه این منطقه حذف و ۲۰ کیلومتر از بزرگراه ایلام-مهران نیز آسفالت می شود.
وی خاطر نشان کرد: از ایلام به سمت مهران تونل کیلومتر ۵ به طول ۸۴۰ متر در دست احداث می باشد که حفاری و کف برداری آن به پایان رسیده و هم اکنون پیمانکار مشغول ترانشه برداری مسیر رفت و برگشت این تونل برای عبور اضطراری در ایام اربعین می باشد.      
عبدالله بهادری افزود: مسیر بعد از تونل کیلومتر ۵ تا تونل دوم راه کربلا به علاوه پل بزرگ این مسیر تا اربعین به صورت چهار خطه آماده خواهد شد و پیمانکار در تونل دوم راه کربلا نیز مشغول عملیات لاینینگ می باشد و قطعا این تونل و مسیر ورودی و خروجی آن برای عبور اضطراری اربعین آماده می شود.        
وی خاطرنشان کرد: مسیر اصلی تقاطع غیر همسطح صالح آباد نیز تا اربعین سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و تکمیل کامل این تقاطع تا پایان سال زمان نیاز دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به تلاش شبانه روزی همکاران راه و شهرسازی، راهداری، مشاوران، پیمانکاران و … افزود: محورهای استان ایلام برای تردد ایمن زائرین اربعین مشکل خاصی نداشته و آماده حضور این عزیزان هستیم.

  • نویسنده : الهام مهدیان