ورود کارکنانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند به محل کار ممنوع است
ورود کارکنانی که واکسن کرونا تزریق نکرده اند به محل کار ممنوع است
فرماندار مهران گفت: همه مدیران ادارات شهرستان موظف هستند تا پایان مهرماه لیست کارکنانی را که واکسن کرونا تزریق نکردند به فرمانداری ارائه دهند و از ابتدای آبان ماه از ورود این کارکنان به محل کار و ارایه هرگونه خدمات به آنان باید ممانعت شود.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “مجید کاکی” اظهار داشت: هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در تمامی ادارات و سازمان ها در دستور کار است و از طریق رسانه ها و فضای مجازی هشدارهای لازم در خصوص خطرات شیوع کرونا به مردم اطلاع رسانی می شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال از تزریق واکسن کرونا در این شهرستان رضایت بخش است، افزود: بطور میانگین روزانه بیش از ۲۰۰ واکسن کرونا در این شهرستان تزریق می شود.

فرماندار مهران با بیان اینکه شهرستان مهران هم اکنون از نظر رنگ بندی کرونا در وضعیت زرد  قرار دارد، تصریح کرد: طبق سند ملی واکسیناسیون و با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان، ۴۷ درصد دانش آموزان این شهرستان واکسن کرونا تزریق کرده اند.

کاکی با اشاره به اینکه برای تسریع در میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان، محلی جداگانه برای تزریق واکسن با همکاری آموزش و پرورش شهرستان مهیا و اطلاع رسانی لازم نیز در این راستا انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دُز نخست و ۳۱ درصد نیز دُز دوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

  • نویسنده : ایرج ملکی