لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز رای گیری در حوزه جنوب ایلام
لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز رای گیری در حوزه جنوب ایلام
رئیس ستاد انتخابات استان ایلام بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز رای گیری در حوزه جنوب ایلام تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمد نوذری” معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان عصر چهارشنبه با تاکید بر ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری، اظهار داشت: هرنوع تبلیعات انتخاباتی از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه ممنوع است.

وی ادامه داد: در این راستا از نامزدهای انتخابات و هوادارانشان تقاضا می‌شود در ساعات مذکور از هر گونه فعالیت انتخاباتی و تبلیغی پرهیز کند.

وی افزود: همچنین افراد در زمان حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه آثار یا نماد تبلیغاتی چون عکس، شعار و … خودداری کنند.

دکتر نوذری در ادامه بر رعایت پروتکل‌های های بهداشتی در روز رای گیری تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه باید از تجمع در محل اخذ رای جلوگیری شود، رای دهندگان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی سعی کنند با ماسک زدن و استفاده از دستکش و خودکار شخصی از سلامت خود و دیگران محافظت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان در خصوص شرایط افرادی که می‌توانند رای دهند، گفت: کسانی که در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی یعنی ۲ اسفندماه ۱۳۹۸؛ در حوزه‌های انتخابیه مربوطه شرکت کرده و رای داده‌اند می‌توانند در دور دوم نیز در همان حوزه رای دهند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که در انتخابات اسفندماه سال گذشته، در هیچیک از حوزه‌های انتخابی شرکت نکرده و رای نداده‌اند، هم می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

وی افزود: متولدین ۲۱-۶ -۸۱ به قبل که ۱۸ سال آنها تمام شده است می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: با همکاری که میان عوامل اجرایی و نظارتی وجود دارد و همچنین با همراهی نامزدهای انتخاباتی و مردم عزیز حوزه انتخابیه جنوبی استان شاهد برگزاری انتخاباتی سالم، امن و با مشارکت بالا خواهیم بود.

  • نویسنده : الهام مهدیان