قیمت گوشت مرغ همان قیمت مصوب ۲۰۴ هزار ریال است
قیمت گوشت مرغ همان قیمت مصوب ۲۰۴ هزار ریال است
رییس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: قیمت گوشت مرغ تا برگزاری اولین جلسه ستاد تنظیم بازار در سال جدید همان قیمت مصوب ۲۰۴ هزار ریال است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمدعلی اقدسی” امروز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از توزیع روزانه ۲۵ هزار قطعه گوشت مرغ در بازار ایلام خبر داد و افزود: مشکلاتی هم اکنون برای تامین گوشت مرغ در برخی مناطق کشور وجود دارد اما با مدیریت مناسب استان ایلام مساله خاصی ندارد.

وی اظهار داشت: بهمن ماه امسال ۲ میلیون و ۲۸۶ قطعه جوجه ریزی در استان انجام شد که سه برابر نیاز مصرفی است و اکنون مرغ مازاد به استان های دیگر ارسال می شود.

رییس جهاد کشاورزی ایلام تاکید کرد: برای اسفندماه تاکنون یک میلیون و ۱۷۲ هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده و تا پایان هفته این مقدار افزایش خواهد یافت و برای اردیبهشت ماه نیز مشکلی در زمینه تامین مرغ نداریم.

اقدسی یادآور شد: مرغ مورد نیاز بازارهای تهران، خوزستان، کرمانشاه و لرستان هم اکنون از استان ایلام تامین می شود.

وی اضافه کرد: شبانه روز در ۲ کشتارگاه ایلام ۶۰ تا ۷۰ هزار قطعه مرغ کشتار می شود که ۲۵ هزار قطعه به مصرف استان و مابقی به خارج از استان ارسال می شود.

رییس جهاد کشاورزی ایلام افزود: استان ایلام مشکل سایر استان های دیگر را متحمل می شود زیرا به محض افزایش و کمبود مرغ در سایر استان ها مرغداران ایلامی به قیمت مصوب معترض می شوند.

  • نویسنده : الهام مهدیان