فعال شدن ۳۲ کمیته برای سفر رییس جمهور به استان ایلام
فعال شدن ۳۲ کمیته برای سفر رییس جمهور به استان ایلام
معاون سیاسی استاندار ایلام از فعال شدن ۳۲ کمیته برای سفر ریاست جمهوری به استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «محمدسبحان حسنی» اظهار کرد: سفرهای استانی رییس جمهور فرصت خوبی برای توسعه استان است که با برنامه‌ریزی مناسب می توانیم از این فرصت برای برخورداری از مصوبات این سفر برای توسعه استان استفاده کنیم.

وی افزود: سفرهای استانی رییس‌جمهور و هیات دولت یکی از اقدامات ارزشمند و ماندگار است که در این سفر شاهد تخصیص اعتبارات ویژه و تصویب طرح‌های اساسی در راستای توسعه استان خواهیم بود.

رییس ستاد استقبال از سفر دوم ریاست جمهوری به استان ادامه داد: امروز رییس‌‌جمهور و وزرا خود به میان مردم می‌آیند تا مشکلات را در استان‌ها، شهرستان‌ها و مناطق از نزدیک بررسی کنند و برای حل مشکلات تصمیم‌گیری کنند و این اقدام باعث کم‌شدن فاصله مردم با مسئولان می‌شود‌.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: در دور اول سفر رییس‌ جمهور و هیئت دولت به استان فرصت بسیار ارزشمندی برای توسعه استان بود و هم‌اکنون ایلام باید آماده میزبانی دور دوم سفر رییس‌ جمهور و هیئت دولت باشد که با میزبانی شایسته و‌ برنامه‌ریزی بسیار خوب با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها بتوانیم از از این سفر پرخیر و برکت استفاده لازم برای توسعه استان داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام بیان داشت: فراهم کردن زمینه استقبال باشکوه اقشار مختلف مردم از دولت و مسئولان ارشد کشوری ضمن اینکه بعنوان یک رخداد تا‌ریخی در استان مورد توجه قرار خواهد گرفت از طرف دیگر باعث یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم تا این لحظه کارهای بسیار خوبی در حوزه عمرانی، اقتصادی و زیرساختی استان انجام شده است و ان شاءالله در سفر دوم رییس‌جمهور محترم نگاه ویژه ای به استان خواهند شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان