مسئولان امانتدار خون شهدا هستند
مسئولان امانتدار خون شهدا هستند
فرماندار سیروان با اشاره به اینکه مسئولان امانتدار خون شهدا هستند، گفت: تحویل حکم سرپرست بخشداری مرکزی سیروان توسط مادر شهید پیام مهمی دارد و این وظیفه مسئولان را در قبال خدمت به آحاد مختلف مردم بخصوص جامعه هدف چند برابر می کند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «محمدباقر شریفی» در مراسم تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید مرکزی این شهرستان افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس جوانان بدون هیچگونه چشمداشت و اعتنایی به دنیای امروزی پای در عرصه جهاد گذاشتند تا از نظام و آرمان های انقلاب دفاع کنند و امروزه مسئولان باید امانتدار خون شهدا باشند و راه آنان را با خدمت صادقانه و بی منت به مردم ادامه دهند.

وی اظهار داشت: در این عرصه، مسئولیت ما بسیار سنگین است؛ چرا که ما به عنوان مسئول امانت‌دار خون شهدا هستیم و امروز باید پاسخگوی تمامی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، باشیم و بی‌شک در روز قیامت باید در مقابل خدای سبحان و شهدا پاسخگو باشیم.

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه اگر امروز دچار مشکلاتی شده‌ایم علت اصلی این موضوع فاصله گرفتن از راه، روش و اهداف شهداست، تصریح کرد: راه رهایی یافتن از بخشی از مشکلات موجود در جامعه در گروی بازگشت به مسیر زندگی، سیره و روش شهدا است.

شریفی با بیان اینکه در انتخاب مدیران این شهرستان هیچ ملاکی به جز شایسته گزینی، لیاقت و غیره نبوده است، تاکید کرد: سیروان یکی از مناطق کم برخوردار استان است و با اعتبارات شهرستان نمی توان تمام مشکلات آن را برطرف کرد بلکه باید مدیران با استفاده از شیوه های مختلف از جمله رایزنی با مدیران استانی و حتی ملی زمینه ایجاد زیرساخت ها را فراهم کنند تا رضایت نسبی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه بخشدار مرکزی باید مسائل و مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد و برای رفع آنها برنامه ریزی کند و با دهیاری ها نیز تعامل داشته باشد تا خروجی کار آن برای جامعه هدف قابل لمس باشد، گفت: همه مشکلات با پول و اعتبارات برطرف نمی شود، برخی موارد با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان و غیره می توان بخشی از مشکلات مردم در زمینه های مختلف را برطرف کرد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات «ربیع اله صیدخانی» تقدیر و «علی محمد جمهوری» بعنوان سرپرست بخشداری مرکزی این شهرستان منصوب شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان