فرمانداران نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم را در اولویت کار خود قرار دهند
فرمانداران نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم را در اولویت کار خود قرار دهند
استاندار ایلام خواستار توجه مدیران به کمبودها و نیازمندی های ادارات شهرستان در سریعترین زمان ممکن شد و گفت: نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم باید در دستور کار فرمانداران باشد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام نیا” در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران شهرستان سیروان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی شهرستان سیروان، اظهار داشت: برای توسعه و تحول در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود.

وی، دهه فجر را هویت تاریخی و سند ماندگاری برای نسل های آینده عنوان کرد و افزود: به برکت وجود حضرت امام و مقام معظم رهبری نظام جمهوری اسلامی امروز به عنوان الگویی برای تمام آزادی‌خواهان جهان که دنبال هویت واقعی خویش هستند تبدیل شده است.

استاندار ایلام ادامه داد: امروز، اگر به بلوغ سیاسی رسیده‌ایم نتیجه ادامه راه امام و شهدا جنگ تحمیلی، شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای سلامت هستیم.

بهرام نیا گفت: فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و تحول در شهرستان و بهره‌وری از استعدادهای نهفته آب و خاک این حوزه از جمله اقداماتی است که باید در این شهرستان پیگیری شود.

استاندار ایلام از فرماندار جدید سیروان خواست تا در موضوع معیشت مردم به صورت میدانی حضور داشته باشد و خاطرنشان کرد: با نظارت بر بازار تلاش کنیم خدمتگزارانی صدیق برای نظام باشیم.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام