فرمانداران نسبت به بی طرفی در انتخابات اهتمام ورزند
فرمانداران نسبت به بی طرفی در انتخابات اهتمام ورزند
استاندار ایلام با تاکید بر اینکه فرمانداران نسبت به بی طرفی در انتخابات اهتمام ورزند، گفت: فرمانداران با نگاه بی‌طرفی عملیات اجرایی ستاد انتخاباتی را در شهرستان‌ها آغاز کنند و امید است که در پایان رای‌گیری موجبات رضایت آقا امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم باشد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام‌نیا” صبح امروز یکشنبه در نخستین نشست ستاد انتخابات در سال ۱۴۰۲ که با حضور رئیس ستاد انتخابات استان ایلام، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام، اعضاء و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: در کشور جمهوری اسلامی ایران سرنوشت مردم به دست خودشان رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم و از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است، افزود: رییس، اعضا و روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان و هیات نظارت و بازرسی استان و همه مجموعه‌های درگیر در انتخابات، مسئول امنیت، سلامت و حضور پرشور و بانشاط مردم در انتخابات هستند.

استاندار ایلام تاکید کرد: انتخابات با حضور پرشور و مشارکت هم‌جانبه مردم برگ زرینی در تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی است که مردم کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

بهرام‌نیا در ادامه بر تکمیل زیرساخت‌های لازم در مناطق مختلف استان حتی دور ترین نقاط و روستاهای استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور تاکید کرد و گفت: باید بستر را برای رقابت سالم، پرشور و با نشاط مردم در پای صندوق‌های رای با رعایت اصل بی طرفی توسط همه دست اندرکاران انتخابات فراهم کنیم که قطعاً زمینه‌ساز افزایش مشارکت مردم همچون ادوار گذشته خواهد شد.

بهرام نیا، امیدآفرینی را از مولفه‌های مهم افزایش مشارکت مردم در انتخابات دانست و بیان کرد: امید است که این انتخابات موجب شادی همه مسلمانان به ویژه ملت ایران باشد و با همکاری هیئت نظارت و بازرسی انتخابات استان که از تجارب خوبی برخوردار بوده و از نظر تقید و قانون مداری از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده شاهد حضور گسترده مردم استان ایلام همچون اداور گذشته در پای صندوق‌های رأی باشیم.

  • نویسنده : الهام مهدیان