فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس
فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام طی بیانیه ای از مردم شریف استان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام به این شرح است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس که بیانگر دوراندیشی حضرت امام خمینی (ره) در تعیین این روز است، در حالی فرا می‌رسد که مردم مقتدر و مظلوم فلسطین، تحت ظلم و ستم رژیم کودک کش صهیونیستی، با بیش از صد هزار شهید و مجروح که کودکان، زنان و غیرنظامیان اکثر قریب به اتفاق آن را تشکیل داده است، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

تدوام ظلم و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد، مدارس، بیمارستان ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد این رژیم غاصب به هیچ اصلی از اصول انسانی، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست.

بی‌تردید تشدید جنایات و تجاوزها در مقطع کنونی، به دلیل بحران‍های داخلی و خارجی این رژیم غاصب است و ضمن آشکار ساختن چهره پلید آنها برای جهانیان، قرار گرفتن در سراشیبی نابودی و فروپاشی دشمن صهیونیستی را نوید می دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای قدس به ویژه شهیدان والامقام عملیات تروریستی صهیونیست جنایتکار در سفارت ایران در سوریه از امت همیشه بیدار و حماسه ساز استان دعوت می نماید تا بار دیگر با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی روز قدس حمایت خود از آرمان‌های قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و غزه را اعلام نموده و انزجار خود از رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی را فریاد زنند.

وعده ما :

جمعه ١٧ فروردین ١۴٠٣ مسیرهای تعیین شده در سطح استان

روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام