غبار محرومیت از چهره روستاهای سیروان برداشته می شود
غبار محرومیت از چهره روستاهای سیروان برداشته می شود
فرماندار شهرستان سیروان با اشاره به اینکه غبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان برداشته می شود، گفت: ایجاد زیرساخت ها، بازنگری طرح هادی و غیره در مناطق روستایی این شهرستان در اولویت کاری مسئولان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “علیرضا رئیسی” در بازدید از طرح آسفالت روستای حسن گاوداری افزود: تلاش می شود که غبار محرومیت از چهره روستاهای این شهرستان برداشته شود که خوشبختانه تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است.
وی با بیان اینکه مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات مناطق روستایی تأکید ویژه ای دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون اقدامات قابل قبولی در زمینه طرح هادی، بازنگری طرح هادی، رفع مشکلات مبلمان روستایی و غیره انجام شده بطوریکه رضایت نسبی مردم فراهم شده است.
فرماندار سیروان تصریح کرد: روستای حسن گاوداری در زمان جنگ تحمیلی ۱۰ شهید و بیش از ۱۵۰ جانباز و آزاده تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده و امروز مسئولان وظیفه دارند به پاس آن رشادتها به آنان خدمات رسانی کنند.
رئیسی با بیان اینکه روستای حسن گاوداری در زمان جنگ تحمیلی در زمینه های مختلف خوب درخشیدند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کنند، گفت: جوانان این روستا در آن زمان وظیفه خود را بخوبی انجام دادند و امروزه نیز مردمان این دیار برای جانفشانی آماده هستند.
فرماندار سیروان از اقدام جهادی مدیرکل بنیاد مسکن استان برای طرح نهضت آسفالت در روستاهای این شهرستان قدردانی کرد و گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یکی از نهادی پیشرو در راستای محرومیت زدایی در مناطق روستایی است
رئیسی با اشاره به اینکه در گذشته قسمت خروجی روستای مذکور با مشکلات اساسی روبرو بود که با تلاش دهیاری، بخشداری و ناظر پروژه این مشکلات برطرف شده است، افزود: تلاش می شود در سال جاری با استفاده از طرح محرومیت زدایی، مبلمان تعداد زیادی از روستاهای منطقه به احسن تبدیل شود.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : پایگاه خبری جزمان