عملیات وعده صادق معادلات دشمنان را بر هم زد / اعتماد سازی، امید آفرینی و روشنگری در دانش آموزان از جمله اهداف لیگ جت
عملیات وعده صادق معادلات دشمنان را بر هم زد / اعتماد سازی، امید آفرینی و روشنگری در دانش آموزان از جمله اهداف لیگ جت
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: لیگ جت را به جهت اعتمادسازی، امید آفرینی و روشنگری در دانش آموزان مهم دانست.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، «علی درویشی» مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در کارگاه توانمند سازی مربیان لیگ جت دانش آموزی، ضمن تبریک عملیات حماسی وعده صادق، ابعاد وجودی عملیات وعده صادق را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت؛ عملیات وعده صادق از جهات ابعاد گوناگون بی نظیر بود زیرا رزمندگان ما با درایتی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) داشتند تمام معادلات را تغییر دادند.

درویشی در ادامه تصریح کرد؛ مجموعه نیرو های مقتدر در این عملیات نظامی ما به گونه ای عمل کردند که تمام برنامه های دشمنان را به هم ریخت.

مسئول دستگاه تعلیم و تربیت استان بر اهمیت بیان روایت اول و و جهاد تبیین در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود؛ در حوزه جهاد تبیین و برنامه ای مانند لیگ جت تمام زوایای پنهان و دیده نشده را باید دید و بیان کرد.

درویشی ضمن تاکید بر بیان واقعیات و دیدن تمامی ابعاد یک مسئله، رسالت لیگ جت را بیان واقعیات برای دانش آموزان و دیدن پیشرفت ها دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه به بیان محرومیت هایی که در دوران طاغوت در استان ایلام وجود داشت پرداخت و به تشریح برخی پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی در ادامه گفت؛ در حوزه آموزش و پرورش با تلاش های صورت گرفته، استان ایلام در حال حاضر نمونه ی دیپلماسی مهارتی در سطح کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان، اهمیت لیگ جت را به جهت اعتمادسازی، امید آفرینی و روشنگری در دانش آموزان مهم دانست.

گفتنی است؛ لیگ جت با بررسی اقتضائات دوره نوجوانی برای گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال (متوسطه اول و دوم) طراحی شده و دارای دو مرحله است که در مرحله اول هدف ایجاد بستر رشد نوجوان با محوریت ارتقاء سواد رسانه، افزایش قدرت تحلیل و یافتن توان گفتگوی تبیینی با گروه همسالان می ‌باشد و در مرحله دوم هدف تربیت کنشگر موثر (انسان رسانهدر جنگ روایت ‌ها است که علاوه بر قدرت تحلیل و تبیین، توانایی ایجاد محصول روایی (هنری رسانه ای) مبتنی بر فناوری روایت را دارا ست.

  • نویسنده : الهام مهدیان