عقد و تمدید قرارداد با بیمه سلامت به صورت الکترونیکی در سامانه‌های این سازمان فراهم شد
عقد و تمدید قرارداد با بیمه سلامت به صورت الکترونیکی در سامانه‌های این سازمان فراهم شد
مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: پزشکان، مراکز و موسسین محترم مراکز درمانی می‌توانند جهت تمدید قرارداد از یک ماه مانده به اتمام قرارداد با مراجعه به نشانی https://eservices.ihio.gov.ir/psc اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، «نورالدین رحیمی» اظهارداشت: از اردیبهشت ماه سال جاری امکان عقد قرارداد اولیه و تمدید قرارداد با سازمان بیمه سلامت به صورت الکترونیکی در سامانه‌های بیمه سلامت فراهم شده است.

وی افزود: پزشکان و موسسین محترم مراکز درمانی می‌توانند جهت تمدید قرارداد از یک ماه مانده به اتمام قرارداد با مراجعه به نشانی https://eservices.ihio.gov.ir/psc ضمن احراز هویت، درخواست تمدید قرارداد را ثبت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص انعقاد قرارداد با بیمه سلامت با توجه به قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و الزام تمامی پزشکان و موسسات درمانی به عقد قرارداد با سازمان‌های بیمه‌گر پایه جهت تمدید پروانه قانونی فعالیت، خاطرنشان کرد: پزشکان محترم و موسسین محترم مراکز درمانی می توانند جهت عقد اولیه و تمدید قرارداد از نشانی مذکور اقدام به ثبت نام کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در ثبت قرارداد الکترونیکی جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان اداره نظارت این اداره کل با شماره ۳۲۲۳۳۰۷۷ تماس حاصل نمایند.

رحیمی یادآورشد: هم اکنون ۵۹ پزشک عمومی، ۷۸ پزشک متخصص، ۲۳ پزشک فوق تخصص، ۴۴ دندانپزشک، ۴ ماما، ۷۹ داروخانه، ۲۲ آزمایشگاه، ۲۸ مرکز توانبخشی و فیزیوتراپی، ۱۰ مرکز تصویربرداری، ۱۳ مرکز درمان اعتیاد، ۱۳ بیمارستان، ۲۰ درمانگاه، ۱۲ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۳ مرکز جامع سلامت روستایی در سطح استان ایلام با بیمه سلامت قرارداد داشته و به بیمه شدگان تحت پوشش خدمات درمانی ارائه می نمایند.

  • نویسنده : الهام مهدیان