شهیدان نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام هستند
شهیدان نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام هستند
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه شهیدان نماد اقتدار ملت و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ «محمود کشاورز» در دیدار با خانواده شهیدان «مهدی فرجی و حسین مهردادی» به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهید افزود: نزد خداوند متعال هیچ امری بالاتر از این نیست که انسان جان خود را در راه اسلام بدهد که شهدا شجاعانه این کار را انجام دادند و به همین دلیل مظهر عدالت هستند.

وی با بیان اینکه استقلال و امنیت کشور مدیون شهدا است، اظهار داشت: شهدا نماد عزت و غرور ملی هستند و گرامیداشت یاد و نام شهدا امری ضروری است.

وی یاد و خاطره شهدای گرانقدر و رشادت‌های زنان و مردان غیور ایلامی در ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و ادامه داد: خانواده شهدا  اسوه صبر و استقامت هستند و هر‌چه نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت خون شهدا است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه موفقیت‌های امروزی در سایه همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده که نام و آوازه ایران و ایرانیان در جهان طنین انداز شده است، تصریح کرد: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

کشاورز با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا موجب دوام فرهنگ ایثار و جهاد می‌شود، گفت: خون شهیدان باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شده و همه ما مدیون خون آن‌ها هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که شهدا در مسیر آن جان را فدا کردند.

وی با تأکید براینکه شهدا با نثار خون خود، امنیت و آرامش را برای کشورمان به ارمغان آورده اند و مسئولان و آحاد مختلف مردم وظیفه سنگینی در قبال خون شهدا دارند،افزود:شهدا با رشادت‌های خود پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم‌ تر کرده‌اند و امنیت و آرامش امروز کشورمان مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای والامقام وهمچنین صبر خانواده های آنان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اینکه اقتدار روزافزون کشورمان در گرو جانفشانی ‌شهدا و ایثارگران و استقلال و حریت مردم، مرهون خون پاک شهدای عزیز کشور است، اظهار داشت: شهدا برای حفظ نظام و آرمان های انقلاب از لذت های دنیوی خود گذشتند تا درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر شود و امروزه ابر قدرت های جهان حتی از سایه آن وحشت دارند.

  • نویسنده : الهام مهدیان