شهرداری جایگاه مهم و تاثیرگذاری در خدمت رسانی به مردم دارد
شهرداری جایگاه مهم و تاثیرگذاری در خدمت رسانی به مردم دارد
فرماندار ایلام با بیان اینکه شهرداری جایگاه مهم و تاثیرگذاری در خدمات رسانی به شهروندان دارد، گفت: انتظار می رود شهرداری ایلام با خدمات رسانی مناسب رضایت نسبی مردم را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “عبدالصاحب نادری” در دیدار با شهردار جدید ایلام افزود: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.
‍ وی اظهار داشت: خداوند را شاکریم که پس از چالش های فراوان، وضعیت شهرداری تعیین تکلیف شد ، با توصیفی که از عملکرد شما سراغ داریم انتظار می رود که شاهد شکوفایی شهرداری در امر خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف ایلام باشیم
همچنین در این دیدار بابک محمدی آوندی شهردار ایلام به با مشکلات عدیده‌ای که شهرداری با آن مواجه است، اشاره کرد و گفت: انتظار می رود که با حمایت‌های فرمانداری و دیگر مسئولان ذیربط در استان، بتوانیم بر این مشکلات فائق شویم و گام‌های موثری برای توسعه و آبادانی شهر ایلام و کسب رضایت مردم برداریم.
گفتنی است که در این دیدار مسائلی همچون احداث پارکینگ طبقاتی در شهر ایلام، ساماندهی ورودی‌های شهر ایلام،ساماندهی سگ های ولگرد، جانمایی و ساماندهی مناسب جهت میوه فروش ها و‌نمایشگاه داران خودرو و ساماندهی سیلبند مرکز شهر، ایجاد شهر هوشمند، الحاق چهار روستا به شهر، ساماندهی مناطق حاشیه شهر و حضور میدانی در محلات برای حل مشکلات مردم مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
شهردار منتخب دارای مدرک دکترای جغرافیای شهری بوده و دارای سوابق کاری از قبیل مدیر شهرداری منطقه یک اهواز، مدیر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز، رئیس سازمان عمران شهری شهرداری اهواز، رئیس مجامع حسابرسی شهرداری اهواز ، شهردار فولاد شهر در کارنامه مدیریتی خود دارد.

  • نویسنده : الهام مهدیان