شمار مبتلایان کرونا در ایلام به ۵۷۶ نفر رسید
شمار مبتلایان کرونا در ایلام به ۵۷۶ نفر رسید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی از سوی اقشار مختلف مردم، گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۸ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان ایلام گزارش شده است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، دکتر “محمد کریمیان” ظهر امروز(۱۸ اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۷۶ نفر افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است، افزود: خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

کریمیان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان  تعداد ۵۴ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند، ابراز کرد: از عموم مردم شریف استان درخواست می شود  که با در خانه ماندن و پرهیز از خروج های غیرضروری از منزل، به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: هم استانی های عزیز باید همچنان  به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اهتمام داشته باشند تا شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

کریمیان با اشاره به اینکه که بهترین راه مهار و ریشه کنی ویروس کرونا، قطع زنجیره انتقال آن است، گفت: مردم استان باید خطر ابتلا به کرونا را همچنان جدی بگیرند و از ترددهای غیر ضروری در اماکن شلوغ و پر رفت و آمد خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت در طرح غربالگری سلامت با شناسایی افراد  مبتلا نقش مهمی در راستای قطع زنجیره انتقال کرونا دارد و از مردم عزیز هم استانی درخواست می شود که در صورت داشتن علائم، حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان