شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود
شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود
استاندار ایلام در جمع بزرگان و معتمدین ایل شوهان با اشاره به سیاست دولت برای مهاجرت معکوس به روستاها گفت: با تلاش دولت و اختصاص منابع لازم برای رفع مشکلات، شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سپهر ایلام، “حسن بهرام نیا” صبح امروز شنبه در دیدار با معتمدین ایل شوهان با اشاره به رشادت‌های ایل شوهان در پیروزی انقلاب اسلامی و نفش آفرینی آنان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ایل شوهان ایل نجیبی است و به خوبی دین خود را به نظام ادا کرده و همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی اظهار داشت: رزمندگان غیوری از ایل شوهان در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و هم اکنون هم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین هم تلاش می‌کنند.

استاندار ایلام در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: در طول عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات شایانی صورت گرفته است و علی رغم همه این تلاش‌ها و ضمن ارج نهادن به این خدمات در طول عمر با برکت نظام، مردم مستحق خدمت بیشتر هستند.

وی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با مشکلات عدیده ای مواجه شد و با وجود مشکلات منابع، آسیب‌های ناشی از کرونا و بدهی دولت‌های گذشته، اما از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون و در مقام مقایسه با گذشته، خدمات شایانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه جغرافیایی ایل شوهان، ابراز امیدواری کرد: عمده مشکلات مطروحه در حوزه‌های مختلف از جمله راه، روستا، خدمات مسکن، آبرسانی و جاده بین مزارع برطرف می‌شود.

بهرام‌نیا همچنین با اشاره به سیاست دولت برای مهاجرت معکوس به روستاها عنوان کرد: شرایط زندگی مناسب در روستاها هموار می‌شود.

براساس این گزارش، بزرگان و معتمدین ایل شوهان در این نشست مسائل و مشکلات مختلف مردم ایل شوهان را با استاندار ایلام در میان گذاشتند.

  • نویسنده : الهام مهدیان