سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع و خاکسپاری شد
سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام تشییع و خاکسپاری شد
پیکر سومین شهید مدافع سلامت استان ایلام امروز در میان حزن و اندوه مسئولان و همکاران وی تشییع و در بهشت رضا ایلام به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “محمد کریمیان” رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بهروز غلامی سومین شهید سلامت استان ایلام از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس و جمعی مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوده که از بدو شیوع این بیماری جهاد گونه در خدمت به بیماران کرونایی استان ایلام از هیچ کوششی فروگذار نبوده و خدمت بی‌منت و گمنامانه وی موجب ابتلای خود به این بیماری شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام بیان کرد: شهید بهروز غلامی نهایت بعد از روز‌ها بستری در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) ایلام شامگاه جمعه آسمانی شد و جهان خاکی را باافتخار عنوان سومین شهید سلامت استان ایلام ترک کرد.

او، افزود: شهادت این سرباز میدان نبرد در مبارزه با کرونا ویروس علاوه بر اینکه استان ایلام را در سوگ و ماتم نشانده است، اما این پیام را به شهروندان ایلامی دارد که ویروس غیرقابل‌پیش‌بینی است و شیوع و مرگ ناشی از آن سن و جنس و پیر و جوان، تحصیل‌کرده و باسواد و بی‌سواد نمی‌شناسد پس با رعایت نکات بهداشتی در قطع زنجیره این ویروس منحوس تلاش کنیم.

کریمیان از مردم ایلام خواست : توصیه اکید و ضروری آن است که با رعایت نکات بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان