سازمان تعزیرات حکومتی، نقش تأثیرگذاری در راستای رضایتمندی مردم دارد
سازمان تعزیرات حکومتی، نقش تأثیرگذاری در راستای رضایتمندی مردم دارد
استاندار ایلام گفت: یکی از جایگاه‌های مهم استان در راستای موزون کردن مطالبات مردم، سازمان تعزیرات است.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، در آئین تودیع و معارفه مدیران کل تعزیرات حکومتی استان ایلام که با حضور استاندار و معاون نظارت و برنامه ریزی سازمان تعزیرات حکومتی در فرمانداری شهرستان مهران برگزار شد، «حسن بهرام نیا» اظهار کرد: این سازمان نقش مهم و کلیدی در سطح ملی و استانی دارد و جایگاه مهم و تأثیرگذاری در راستای رضایتمندی مردم دارد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب نیز گفت: رضایت مردم بعنوان ولی‌نعمت، از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در جهت رضایتمندی مردم تلاش کرد و در این زمینه کوتاهی نکنیم.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: در طی مدتی که آقای لطفی بعنوان مدیر مشغول به فعالیت بودند، در این راستا همراه بودند و بصورت راهبردی آنچه مدنظر ما در راستای تأمین منافع مردم بود عمل کرد که از تلاش‌های وی قدردانی می‌کنم، برای آقای محمدی، مدیر جدید تعزیرات حکومتی استان نیز آرزوی موفقیت دارم.

«علیرضا لطفی» مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی استان نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های استاندار ایلام در راستای برنامه‌ها و اهداف این سازمان گفت: پای کار بودن استاندار ایلام باعث شده تا مدیران نیز با تأسی از این خصوصیت ارزنده پای کار باشند.

«سیدمهدی محمدی» مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان نیز در این آئین، تعزیرات حکومتی استان را یکی از نهادهای بی نظیر در جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: خود را خادم مردم می‌دانم و در راستای تحقق برنامه‌های این سازمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

گفتنی است؛ در این آئین با قدردانی از زحمات لطفی، مدیر سابق تعزیرات حکومتی استان، محمدی بعنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

  • نویسنده : الهام مهدیان