روح اله قیطاسی به عنوان کارمند نمونه درون‌دستگاهی صنعت نفت انتخاب شد
روح اله قیطاسی به عنوان کارمند نمونه درون‌دستگاهی صنعت نفت انتخاب شد
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: روح‌اله قیطاسی، مدیر مالی شرکت گاز استان ایلام به عنوان کارمند نمونه درون دستگاهی صنعت نفت معرفی و طی لوحی از سوی معاون وزیر در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و رئیس ستاد جشنواره شهید رجایی صنعت نفت مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ “عباس شمس‌اللهی” افزود: با توجه به خط‌مشی و سیاست‌های متخذه و به ‌منظور ایجاد فضای رقابتی سالم و سازنده، ترویج الگوهای رفتاری مطلوب سازمانی، شناسایی و تجلیل از کارکنان ساعی و شایسته‌ای که در تحقق اهداف و ارتقای صنعت نفت تلاش برجسته و مضاعفی به عمل می‌آورند، فرآیند انتخاب و معرفی کارکنان نمونه صنعت نفت در سال ۱۳۹۹ براساس دستورالعمل ابلاغی وزیر نفت پس از انجام مراحل ارزیابی و بررسی شاخص‌های مورد نظر انجام شد.
وی اظهار داشت: منابع انسانی ازجمله مهمترین زیرساخت‌های هر سازمان است که با آشکار شدن جایگاه نیروی انسانی در توسعه هر سازمانی، بیش‌از گذشته مورد توجّه و اهمیت قرار می‌گیرد و در همین راستا وزارت نفت با هدف ایجاد زمینه تشویق و الگوسازی به انتخاب کارمندان نمونه این صنعت می پردازد.
شمس‌اللهی تصریح کرد: هدف از انتخاب کارمندان نمونه از سوی صنعت نفت، ارج نهادن به تلاش و خدمات ارزنده کارکنان برجسته و ایجاد زمینه برای یادگیری دانش‌روز، توسعه و بالندگی صنعت نفت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام مشارکت‌پذیری و انجام کار گروهی، خلاقیت و نوآوری در انجام وظایف و ایجاد ظرفیت‌های جدید کاری، ارتقای دانش و توسعه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را از‌جمله محورها و معیارهایی دانست که برای انتخاب کارمندان نمونه در نظر گرفته شده است.
گفتنی است آقای روح‌اله قیطاسی در سالهای ۱۳۹۴ و ۱۳۹۸ نیز به عنوان پژوهشگر برتر دستگاه‌های اجرایی استان ایلام مورد تقدیر استانداران وقت قرار گرفته است.

  • نویسنده : الهام مهدیان