رسانه ها به عنوان بازوی سپاه نقشی موثر در بازگویی خدمات این نهاد خواهند داشت
رسانه ها به عنوان بازوی سپاه نقشی موثر در بازگویی خدمات این نهاد خواهند داشت
فرمانده سپاه امیرالمومنین استان ایلام گفت: رسانه ها به عنوان بازوی سپاه نقشی موثر در بازگویی خدمات این نهاد خواهند داشت و باتوجه به برگزاری کنگره، رسانه ها باید در انتشار گسترده کنگره و پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس و مظلومیت استان در دوران جنگ تحمیلی، یک جریان مطالبه گرانه را راه اندازی کنند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در نشست خبری با رسانه های استان به مناسبت هفته بسیج و در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: حضور سپاه در جمع مردم ، ارائه خدمات عام المنفعه به اقشار مختلف جامعه و ورود به مسائل اجتماعی برای کاهش آسیب ها از اهداف و وظایف سپاه است.

وی افزود: اکنون که در هفته گرامیداشت بسیج قرار داریم و همزمانی و تقارن این هفته مقدس با برگزاری کنگره سه هزار شهید فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات گسترده به مردم نقاط مختلف استان با اولویت نقاط محروم و دور افتاده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: سپاه علاوه بر حوزه های دفاعی و نظامی حضوری پررنگ و خودجوش در بخش های محرومیت زدایی و ورود به مسائل اجتماعی دارد.

شاکرمی ادامه داد: رویکرد سپاه استان در هفته بسیج امسال خدمات محوری است که در این راستا تامین جهیزیه به نوعروسان، اهدای کمک های مومنانه، آبرسانی به مناطق روستایی و اراضی کشاورزی دیم، تعیین تکلیف پرونده سه هزار رزمنده فاقد بیمه درمانی، ساخت مسکن مسکونی مددجویان کمیته امداد و اعزام تیم های تخصصی بسیج جامعه پزشکی به مناطق حاشیه شهرها و نقاط روستایی و عشایری از جمله این خدمات است.

وی به موضوع برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام اشاره کرد و یادآور شد: روز چهارشنبه همزمان با آغاز به کار کنگره برنامه مهم اقتدار با حضور جمع بسیجیان در مصلی شهر ایلام و سایر نقاط استان برگزار و اجلاسیه های تخصصی از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آتی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اجلاسیه های دانشجویی، زنان و کودکان، طلاب و روحانیون، عشایر، ورزشکاران و اجلاسیه نهایی که با حضور شخصیت های مهم ارشد کشور و گروه های هنری مطرح کشور و استان برگزار می شود که باتوجه به برنامه ریزی های صورت گرفته اجلاسیه ها به ویژه اجلاسیه نهایی اثری فاخر و ارزشمند خواهد بود.

فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد: رسانه ها به عنوان بازوی سپاه نقشی موثر در بازگویی خدمات این نهاد خواهند داشت و باتوجه به برگزاری کنگره، رسانه ها باید در انتشار گسترده کنگره و پرداختن به سوژه های ناب دفاع مقدس و مظلومیت استان در دوران جنگ تحمیلی، یک جریان مطالبه گرانه را راه اندازی کنند.

  • نویسنده : الهام مهدیان