رایزنی فرماندار برای افزایش اعتبارات عمرانی در سیروان
رایزنی فرماندار برای افزایش اعتبارات عمرانی در سیروان
فرماندار سیروان در راستای افزایش اعتبارات عمرانی شهرستان با رئیس مدیریت برنامه ریزی استان دیدار کرد و گفت: در سال گذشته باتوجه به رشد اعتبارات عمرانی شهرستان میزان اعتبارات تخصیص یافته به این منطقه پاسخگوی اجرای پروژه های مهم عمرانی نبوده و از پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برخوردار نیستند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام؛ “محمدباقر شریفی” با بیان اینکه سال جاری با حمایت‌های استاندار ایلام  و همراهی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تمامی عوامل برای این شهرستان سال حرکت بزرگ عمرانی و اقتصادی خواهد بود، گفت: برخی از پروژه های این شهرستان همچون پمپاژ دشت های سیروان، محور ارتباطی سرتنگ به هلسم و غیره در سال های گذشته پیشرفت آنچنانی نداشته که تلاش می شود با رایزنی با مسئولان این پروژه های مهم و حیاتی از محل اعتبارات شهرستانی به ملی تغییر یابند.

وی از تقویت اعتبارات مناطق غیر نفت خیز در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به رشد قابل توجه اعتبارات در حوزه توازن منطقه‌ای می‌توان اینگونه استنتاج نمود که دولت سیزدهم بیش از حجم اعتبارات توزیع عادلانه ثروت و زیر ساخت‌ های عمرانی را در دستور خود قرار داده است.

شریفی تصریح کرد: خوشبختانه با افزایش قابل توجه اعتبارات سال جاری در استان ایلام، شهرستان‌ های غیر نفتی همچون سیروان که در سال گذشته به دلیل عدم برخورداری از منابع نفتی مانند سایر مناطق از اعتبارات شهرستانی بهره‌مند نشده اند، مورد توجه ویژه قرار گرفته و بر اساس شرایط اعتبارات امسال قرار خواهد یافت.

 شریفی خاطرنشان کرد: با عنایت به اهمیت تثبیت شرایط در زیرساخت‌های عمرانی، شهرستان‌های جدید التاسیس سطح تعامل بین فرمانداران با دبیران کمیته برنامه‌ریزی شهرستان منطقی و بر قابلیت های منطقه و اولویت‌های هر شهرستان افزایش می‌یابد.

  • نویسنده : الهام مهدیان