راه اندازی باشگاه خیرین سوادیار در استان ایلام
راه اندازی باشگاه خیرین سوادیار در استان ایلام
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان ایلام از راه‌اندازی باشگاه خیرین سوادیار در استان با هدف مردمی سازی فرایند جذب افراد کم سواد و بی سواد در کلاسهای سوادآموزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “بهروز حیدری” در گفتگو با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: برای بهره‌مندی از ظرفیت خیرین حقیقی و حقوقی و در راستای ارائه خدمات مطلوب به افراد بی سواد و کم‌سواد جامعه، باشگاه خیرین سوادیار راه اندازی می‌ گردد.

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سواد آموزی تنها یک خدمت اجتماعی نیست، بلکه ابزاری حتمی برای ماندن انقلاب است. بی سوادی برای یک جامعه مسلمان انقلابی، مایه ننگ است؛ بی سوادان و با سوادان، تلاش کند که این لکه ننگ را بشویند.

حیدری خاطرنشان کرد: آموزشیاران، همکاران بازنشسته سوادآموزی، فرهنگیان شاغل و بازنشسته، همکاران فرهنگی در آموزش و پرورش استثنایی، کارکنان سایر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی، گروه های جهادی باسواد جامعه می‌توانند با عضو شدن در این باشگاه، نسبت به باسواد کردن افراد محروم از سواد جامعه، اقدام کنند.

وی در پایان اعلام کرد: امیدواریم با راه اندازی باشگاه خیرین سوادیار در استان ایلام به جریان مردمی‌سازی نهضت سوادآموزی کمک کنیم و بتوانیم در جهت ریشه کنی بی سوادی گام موثری بردایم.

  • نویسنده : الهام مهدیان