دیدار مدیرمخابرات منطقه ایلام و مدیران ارشد همراه اول و مخابرات ایران با فرماندار مهران و بازدید از زیرساخت های ارتباطی این شهرستان
دیدار مدیرمخابرات منطقه ایلام و مدیران ارشد همراه اول و مخابرات ایران با فرماندار مهران و بازدید از زیرساخت های ارتباطی این شهرستان
در سومین روز از هفته دولت، مدیرمخابرات منطقه ایلام و مدیران ارشد همراه اول و مخابرات ایران بعد از دیدار با فرماندار مهران از زیرساخت های ارتباطی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، صبح امروز جمعه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۱، “حشمت اسدی” مدیرمخابرات منطقه ایلام به همراه “مرتضی طاهری بخش” معاون فنی و توسعه شبکه شرکت ارتباطات سیار، “سعید مارکولایی” معاون خدمات مشترکین همراه اول، “مسیب قبادیان” مدیرکل هماهنگی سیار مخابرات ایران به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین حسینی در مرز مهران وارد شهرستان‌مرزی مهران شدند.

حضور در نشست ستاد اربعین با حضور فرماندار مهران‌ از دیگر برنامه های مدیران شرکت مخابرات ایران و همراه اول در سفر به مهران بود.

مدیرمخابرات منطقه ایلام گفت: در بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های ارتباطات شهرستان و پایانه مرزی مهران بعنوان گرانیگاه تردد زائران اربعین حسینی، شرایط پایدار و مطلوب است.

اسدی اضافه کرد: در همین راستا در پایانه مرزی مهران اقداماتی از جمله استقرار موکب تلفن ثابت و سیار جهت خدمات رسانی به زوار، نصب ۳۰دستگاه تلفن همگانی رایگان، نصب دستگاه bts پرتال، مشارکت درخصوص محل اسکان و استراحت زائران و پارکینگ های مخابرات انجام گرفته است.

مدیرمخابرات منطقه ایلام خاطرنشان کرد: همچنین در راستای پایداری شبکه ارتباطی گروههای فنی و کارشناسی شبکه فیبرنوری، با تجهیزات کامل تا پایان اربعین در شهرستان مرزی مهران مستقر شده است.

  • نویسنده : الهام مهدیان
  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت مخابرات ایلام