دکتر روح اله نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام شد
دکتر روح اله نوریان مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام شد
طی حکمی از سوی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، دکتر "روح اله نوریان" بعنوان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام منصوب شد.

دکتر “روح اله نوریان” یکی از فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه شریف و از نخبه گان استان می باشد که در استان های ایلام، سمنان، آذربایجان شرقی، بوشهر دارای مسئولیت های مهمی بوده که به یقین می تواند تجربیات خود را در این مکان صنعتی دو چندان کند و مشکلات فراروی پالایشگاه گاز ایلام را یکی پس از دیگری حل کند.

در زمان مدیرعاملی این فرزند نخبه ایلامی در شرکت گاز استان با اینکه این دیار با مشکلات فراوانی روبرو بود ولی خوشبختانه توانست بیشتر مناطق شهری و روستایی استان گاز دار کند و برگ زرینی بر افتخارات وی افزوده شد که این مهم باعث شد نمایندگان استان های دیگر برای سکانداری آن بر مدیرعاملی دیگر شرکت های گاز استانی استقبال کنند.

این فرزند ایلام به هر کجای استان های دیگر کشور قدم نهاده نام و آوازه آن در اقصی نقاط کشور طنین انداز شده است، انتظار میرود مسئولان استان ایلام با ایشان همراه شوند تا این مکان صنعتی در زمره استان های موفق قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان های ایلام و سمنان، مدیرفناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز ایران، رئیس هیأت مدیره شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و استان بوشهر از سوابق  اجرایی این فرزند شایسته ایلام می باشد.

  • نویسنده : الهام مهدیان