خیرین مقیم تهران برای  نیازمندان سیروانی خانه می سازند
خیرین مقیم تهران برای  نیازمندان سیروانی خانه می سازند
قائم مقام کمیته امداد استان ایلام از همکاری گروهی از خیرین مقیم تهران با این نهاد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان ساکن شهرستان سیروان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سپهر ایلام، “رمضان دستیاری” اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه ای که بین کمیته امداد ایلام با تعدادی ازخیرین سیروانی مقیم تهران و گروهی دیگر از خیرین مرتبط با این افراد صورت گرفته است این خیرین در زمینه ساخت مسکن برای تعدادی از خانواده های بدون مسکن در شهرستان سیروان مشارکت می کنند.
وی افزود: در راستای این تفاهم نامه هم اکنون عملیات اجرایی ساخت تعداد چهار واحد مسکونی در شهرستان سیروان آغاز شده است و قرار است در مدت شش ماه تکمیل و تحویل خانواده های شناسایی شده شود.
دستیاری ادامه داد: زیر بنای هر یک از این واحدهای مسکونی ۷۵ متر بوده که برای ساخت هر یک از این واحدها ۱۵۰ میلیون تومان توسط خیرین مذکور و کمیته امداد به صورت مشترک هزینه می شود.
قائم مقام کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه خیرین سیروانی مقیم تهران قبلا نیز در زمینه های خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان شهرستان سیروان همکاری داشته اند افزود: با این تفاهم نامه همکاری ها در زمینه ساخت مسکن و به صورت هدفمند دنبال خواهد شد.
دستیاری تصریح کرد:استفاده از توان و ظرفیت خیرین ساکن در استانهای دیگر در راستای محرومیت زدایی از این استان و کمک به خانواده های نیازمند یکی از برنامه های مهم کمیته امداد استان ایلام بوده و هرساله از این طریق خدمات گسترده ای به نیازمندان این استان صورت می گیرد.

  • نویسنده : الهام مهدیان